Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

ՈՐՏԵՂ ԳՏՆԵՄ ՔԵԶ




Քարից թռան երկու կաքաւ,
Թռան սրտիս պէս,
Ա՜խ, դու իմ եար, ա՜խ, դու իմ լաւ
Որտեղ գտնեմ քեզ:
Արևի հետ դու գնացիր`
Լուսնի հետ առի,
Դու չես գալիս, ամէն օրս
Դարձել է տարի:

Սիրտս բացուել է վարդի պէս
Առի գարնան արեւի պէս,
Ա՜խ, հովերն ել չեն գտնում քեզ
Առի, եար, առի:
Վա՜յ լէ լէ լէ, վա՜յ լէ լէ լէ
Աչքս արցունքով լցուել է,
Ա՜խ, հովերն էլ չեն գտնում քեզ
Առի, եար առի:

Հաւքերն անցան երամ-երամ
Բայց ես մենակ եմ,
Այրւում եմ ես, դու չես տեսնում,
Կանչող կրակ եմ:
Քեզ չեմ տեսել ամբողջ տարի,
Իմ արեւ, առի,
Մի թող դառնամ լացող աղբիւր
Քո ճանապարհին:

Կեանք եմ ուզում, որ սիրեմ քեզ,
Որ չնայեմ տխուր ամպին,
Որ մազերդ շողերի պէս
Փռես իմ ճամբին:
Վա՜յ լէ լէ լէ, վա՜յ լէ լէ լէ
Աչքս արցունքով լցուել է,
Ա՜խ, հովերն ել չեն գտնում քեզ
Առի, եար, առի:
Առի, շուտ առի:


Խօսք՝ Լիւդվիգ Դուրեան
Երաժշտութիւն՝ Խաչատուր Աւետիսեանի

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου